,,Justin Bieber. Powrót na szczyt" -recenzja +Countdown

Szczerze mówiąc nie wiem jak zacząć pisać tego posta. Wielokrotnie po zapisaniu kilku linijek, kasowałam wszystko i pisałam od nowa. W ludziach jest dzisiaj dużo nienawiści. Zazdrość bierze nad nimi kontrolę. Nie umieją pogodzić się z tym, że komuś udało się osiągnąć coś więcej.
Zapraszam.






Ostatnio przechadzając się po Empiku zauważyłam pewną książkę. Wcześniej dużo o niej słyszałam. Zarówno na nią jak i jej autorkę popłynęła duża fala hejtu w internecie. Stwierdziłam, że zakupię ją i napisze co o niej myślę.

Justin Bieber. Chłopak, który w bardzo młodym wieku stał się jednym z najpopularniejszych wokalistów. Na całym świecie ma miliony fanów. Niestety niektórzy dalej uważają go za nic. Jednak pozostawmy ten temat. Jest to sprawa indywidualna. Możesz za kimś nie przepadać, ale powinieneś mieć do niego szacunek.
Podobnie jest z autorka książki -Angeliką Muchą.. Również w bardzo młodym wieku osiągnęła sukces na polskim Youtubie. Mnóstwo osób dodaje filmy, ale tylko nielicznym udaje się na nich wzbić. Trzeba mieć na siebie pomysł i postawić przed sobą cel.

,,Justin Bieber. Powrót na szczyt."
Książka, którą pragnę Wam przedstawić jest biografią Justina, napisaną przez Angelikę Muchę i Kubę Biskupskiego. Swoją premierę miała w 2016 roku.
Szczerze mówiąc nie sądziłam, że będzie ją się, aż tak fajnie czytać. Nie należę do fandomu Belieber i kupiłam ją z czystej ciekawości.
Książka opisuje początki Justina na scenie, jego problemy i sytuacje, które nie koniecznie spodobały się fanom. Dużo było także o jego związku z Seleną Gomez. Całość kończy się na trasie Purpose, na która wokalista wraca jako zupełnie inny człowiek.
Na każdej stronie książki można było znaleźć ciekawe zdjęcia z jego życia, a do każdego rozdziału dołączony był komentarz Angeliki.
Zakupiłam ją dopiero w tym roku, jednak gdybym zrobiła to przedtem, na pewno znalazłaby się w moich ULUBIEŃCACH 2016.




Countdown
Drugą rzeczą, o której chciałabym jeszcze dzisiaj wspomnieć jest płyta Dawida Kwiatkowskiego -Countdown. Niestety nie miałam możliwości kupienia jest w dniu premiery, która miała miejsce również w ubiegłym roku .Jeden egzemplarz zawiera dwa krążki. Na jednej z nich nagrane piosenki wykonywane są przez Dawida w solowej wersji, na drugiej zaś w duecie z innymi muzykami. Jest to zupełnie nowy etap w jego karierze muzycznej i jako jego fanka jestem strasznie z niego dumna.






 


..............


Znów sytuacja się powtarza. Kompletnie nie wiem jak podsumować i zakończyć dzisiejszy wpis.A więc powiem jedno. Nie ważne kto jakiej muzyki słucha, o gustach muzycznych się nie dyskutuje.

Trzymajcie się! Pa!



24 komentarze:

  1. Czytałyśmy! Nie jesteśmy fankami, ale lektura ciekawa :)
    pozdrawiamy BT, http://studentkinapropsie.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się właśnie nad kupnem książki " Justin Bieber. Powrót na szczyt. "
    Recenzja mi się bardzo przydała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od niedawna jestem "beliebers" i długo zastanawiałam się nad kupnem tej książki, ale po Twojej recenzji chyba mnie przekonałaś. Obserwuje Martha🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko, ściśle i na temat! :) Oby więcej takich recenzji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa recenzja!
    Napisałaś to w bardzo ciekawy temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czytałam. Nie słucham Justina. Recenzja bardzo fajna i na temat. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Belieber od dłuższego czasu, ale Angeliki nie, że nie lubię. Toleruję ją, uważam że ma świetny styl, aczkolwiek czasami denerwuje mnie jej wywyższanie. No, ale..każdy woli co innego :)

    Obserwuję,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja mimo że nie jestem fanką ani Justina ani Dawida :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię słuchać piosenki od Justina mimo iż jego fanką nie jestem ale podobają mi się :) Od Dawida to nawet nie wiem czy kiedykolwiek słyszałam jakąś piosenkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam najnowszą płytę Justina "Purpouse" i bardzo żałuje, że nie mogłam być na koncercie. Dużo też słyszałam o tej książce i źle i dobrze. Ale chyba nie stanie niestety na mojej półce :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za Angeliką, Bieber również nie robi na mnie wrażenia. Może dlatego, że nie jestem już nastolatką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie przepadam za Justinem i angelika, może dlatego że w moim środowisku każdy ich uwielbia, ale recenzja napisana tak że mimo iż ich nie lubię to chętnie przeczytałam ta książkę:)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/index.php?p=1_1&nid=42

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanka Justina ale szczerze niektóre jego piosenki bardzo lubię 😁
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie jeżeli dłużej się nad tym zastanowić to ludzie po prostu jej zazdroszczą <3
    Ja sama nie jestem jej fanką , ani Justina , lecz po co hejtować skoro nic nam nie zrobili?
    Ludzie hejtujący to ludzie , którzy nic w życiu nie osiągnęli i nie należy się nimi przejmować :D
    P.s Bardzo fajny post czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wpis. Lecz akurat nie słucham Justina :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam piosenki Justina, ale przyznam się szczerze, że kiedyś bardziej go lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post dobrze że napisałaś ten post bo kocham Justina Biebera, poza tym to widziałam i słyszałam hejty o tej książce. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanka, ale fajnie ze tyle osiagnal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam Justina, ma swietny glos i jest mega dobrym czlowiekiem. Chcialabym go kiedys poznac :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Justina! Ale książki jeszcze nie czytałam ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  22. W obu kwestiach nie mam za bardzo jak sie wypowiedzieć. Nie czytalam, nie sluchalam. Słyszałam mieszane opinie, ale mam nadzieje, ze ksiazke jest jak najbardziej zadowalajaca :)
    Oby plyta byla warta uwagi, potrzebujemy zdolnej młodzieży! :)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie czytałam i raczej nie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana mega wpis! :) Lubimy piosenki Justina i go szanujemy ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 JESTEM WIKTORIA , Blogger