piątek, 6 stycznia 2017

Niekosmetyczni ulubieńcy 2016

Hej! Mimo, że mamy już za sobą pierwszy tydzień Nowego Roku 2017 postanowiłam przyjść do Was z kolejnym postem z serii ULUBIEŃCY. Tym razem nie będzie mowy o matowych pomadkach od Kylie czy Glambrushach, przedstawię Wam wydarzenia, piosenki itp., które w tym roku zajęły szczególne miejsce w moim sercu.
Zapraszam!





WYDARZENIA

Niemcy
Na początku grudnia miałam okazję odwiedzić naszych zachodnich sąsiadów -Niemcy. Był to mój pierwszy raz jeśli chodzi o tak daleką podróż, gdyż nigdy przedtem nie miałam okazji przejechać granicy kraju.
Tak się złożyło, że wyjechałam dwa razy w jednym tygodniu na drezdeński Weihnachtsmarkt. Oprócz tego nie zabrakło mnie również w fabryce Volkswagena w Dreźnie i muzeum porcelany w Miśni. Mile wspominam obie wycieczki i z pewnością zostaną w mojej pamięci na długo.

Niemcy to kraj całkiem inny niż Polska. Znacząco różni się tam wygląd i nowoczesność miast, a co najbardziej utkwiło mi w pamięci -ludzie na ulicy nie zwracają uwagi na to jak ktoś wygląda czy co lubi, wszyscy są tam równi, zajmują się swoją osobą i to jest własnie piękne!




Kraków
Podczas wakacji po raz już kolejny odwiedziłam Kraków. Jest to śmiało mogę powiedzieć jedno z najpiękniejszych miast Polski. Udało mi się przypadkowo trafić na zjazd reprezentantów młodzieży w zawodach kajakowych z całego świata. I równie przypadkowo na dworcu spotkałam mojego idola. No czego chcieć więcej?





Harry Potter
Jak już wspomniałam w pierwszym poście na blogu, moim bezkonkurencyjnym książkowym ulubieńcem jest seria przygód Harrego Pottera. W nocy z 21 na 22 października miałam okazje uczestniczyć w polskiej premierze VIII części tej wspaniałej książki, a raczej tym razem scenariusza. Po godzinie 24.00 mogłam już odebrać swój egzemplarz, który zakupili mi rodzice w urodzinowym prezencie. Tak się złożyło, że zaproszenie na tą imprezę dostałam tydzień prędzej, akurat w moje czternaste urodziny. No to nie pozostaje mi nic innego jak cierpliwie czekać na część IX lub prędzej: ekranizację części VIII.



APLIKACJE
Picsart -Bardzo polubiłam tą aplikacje, ponieważ daje jako jedna z nielicznych naprawdę wiele możliwości obróbki zdjęć. 
Wattpad -Zaś dzięki tej aplikacji zaczęłam pisać i czytać fanfiction.

FILMY
Obecność 
Kiedy zgasną światła
Naznaczony
Więzień labiryntu
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Ósmoklasiści nie płaczą
Cena doskonałości

MUZYKA
(gdybym miała wypisać wszystkie piosenki, które w tym roku zapadły mi w pamięci, możliwe, że wyczerpałabym limit posta, a więc przedstawiam Wam ich głównych wykonawców)
Dawid Kwiatkowski
Lukas Rieger
Shawn Mendes
Sia
Alan Walker
Justin Bieber
Twenty one pilots
Lukas Graham
Troye Sivan

KSIĄŻKI
Ransom Riggs - ,,Miasto cieni"
John Green - ,,Papierowe miasta"
Nicholas Sparks - ,,Ostatnia piosenka"
Federico Moccia - ,,Amore 14"
Stephen King - ,,Bazar złych snów"
              - ,,Zielona mila"


Tak własnie mniej więcej przedstawiają się ULUBIEŃCY NIEKOSMETYCZNI 2016. Są nieco krótsi niż TOP 15 w poprzednim poście.


Fajnie, że mogłam z Wami trochę powspominać.

W tym momencie wyczerpałam limit Ulubieńców przynajmniej na kilka najbliższych miesięcy.
Trzymajcie się! Buźka!


.........







32 komentarze:

  1. Z muzyki również jestem fanką Alana Walkera i Twenty One Pilots, a co do książek zakupilam harrego pottera i jakoś nie po drodze mi by go przeczytać.. :)


    fashionlifebyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również w tym roku odwiedziłam Kraków. :) Nową część "Harry'ego" połknęłam w kilka chwil! Miło było przeczytać o nowych przygodach Chłopcach który przeżył. :)
    Obserwuję!

    https://callmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki i także słucham Alana ma świetne piosenki
    Ps. Super blog
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że również czytałem miasto cieni :))

    Pozdrawiam, świetne zdjęcia :)
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/postanowienia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł na post, zawsze marzyłam o odwiedzeniu Krakowa, ale mam strasznie daleko. Wattpad to dla mnie wybawienie, kiedy nudzi mi się, bo przynajmniej można coś poczytać i jest to e telefonie :)
    Piękny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne miałaś przygody w zeszłym roku, Harry Potter to była niewątpliwie najbardziej wyczekiwana premiera książkowa wielu osób.
    magdazarek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię bardzo ksiązki Sparksa, jednym z nich jest własnie "Ostatnia piosenka", również ją gorąco polecam :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Prawdopodobnie w wakacje również będę jechać do Niemiec, mam nadzieję że mój wyjazd
    będzie równie fajny jak twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post <3 Ja uwielbima Twenty one pilots, oraz ksiażkę "Papierowe miasta"
    Zapraszam http://paulina-janczura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu do Niemiec! Super post :)
    https://nicolenicky01.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-2k16.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy z wymienionych horrorów oglądałyśmy! Naznaczony jest rewelacyjny! Super, że udało Ci się wyjechać do fajnych miejsc :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Zazdroszczę Ci udziału w nocnej premierze Harrego Pottera! Mam nadzieję, że kolejny rok będzie dla Ciebie równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie posty o ulubieńcach. zazdroszczę nocnej premiery.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Harry Potter to rownież moj ulubieniec! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku ale miałaś super rok, mogłam z Tobą jechać do Krakowa haha :D
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super notka, też uważam, że Kraków jest mega piękny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. :)
    Uwielbiam kraków. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam w planach odwiedzić Niemcy :)
    Bardzo fajni ulubieńcy, super, że jest taka różnorodność. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.NKFN.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post ^^ Kraków jest śliczny sama będę jechała w przyszłym tygodniu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post oraz zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dogadałabyś się z moimi znajomymi, jedna polubiła Shawna, następna Twenty One Pilots, później Harry... Aj, sporo tego. Ja nie przepadam za żadnym z wypisanych artystów :P
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę zazdroszczę podróży do Niemiec - bo nigdy nie byłam na zachodzie :D I ten szpagat, wow, zawsze chciałam umieć go zrobić, ale przez pewien zdrowotny problem nie jestem w stanie, choć rozciągam się od 2 lat.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/q-1-blog-motywacja-szkoa-hejt.html

    OdpowiedzUsuń
  23. byłam w niemczech i masz racje ludzie nie zwazaja uwagi na to jak wygladasz itp to jest super:) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  24. Kraków jest fajny, gdy nie ma smogu, bo obecnie jest strasznym miejscem do życia. ;/ i nawet Wawel słabo widać. ;<
    w Niemczech nie byłam, ale chętnie bym się tam wybrała, bo mnostwo ciekawych miejsc do zobaczenia tam jest. ;) może w tym roku się uda. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niemcy hmm mam już dość :D To zupełnie nie mój klimat, choć mój ojczym jest Niemcem... :D co do filmów, wypatrzyłam masę horrorów :P nie boisz się? odważna jesteś! hehe buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Kraków a Harrego mam zamiar przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham Kraków i mam szczęście, że niedaleko obok niego mieszkam. Co do ulubionych artystów to tylko Shawn Mendes, Justin Bieber oraz Twenty One Pilots :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie również za granicą podobała się ta anonimowość ;) a Kraków bardzo lubię i chętnie tam jeżdżę :)

    OdpowiedzUsuń