Paczka od Miss Sporty - OPENBOX -

Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do wszelakich konkursów, aż do czasu kiedy na początku ubiegłego roku udało mi się zupełnie przypadkowo wygrać książkę. Uświadomiłam sobie, że w większości konkursów każdy ma równe szanse i jedyne co trzeba zrobić to uwierzyć w siebie i próbować.
Dziś zapraszam Was na OPENBOX nagrody, którą udało mi się zdobyć w facebookowym konkursie organizowanym przez firmę kosmetyczną Miss Sporty.






Myślę, że pierwszą rzeczą od jakiej powinnam zacząć jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piszę taki post? Sama bardzo lubię oglądać i czytać tego typu filmiki na YouTube czy wpisy na blogach. Nie mam na celu chwalenia się, tylko zachęcania Was do udziału w tego typu konkursach. Uda się Wam w momencie kiedy najmniej będziecie się tego spodziewać.

Przechodząc do sedna:
Na przesyłkę czekałam około miesiąca. Nie obyło się bez wypełnienia karty zwycięzcy i formularzów z nią związanych. Cały czas byłam w kontakcie z administratorami  strony, którzy jak nie da się ukryć byli bardzo mili i z cierpliwością odpowiadali na moje nieustające pytania. Paczka doszła zaraz w poniedziałek po feriach świątecznych i była naprawdę świetnym pocieszeniem rozpoczynających się kolejnych miesięcy szkoły.

A jak to wyglądało zobaczcie sami:









W moim zestawie znalazłam:
-3 metaliczne lakiery do paznokci Wonder Metal
-miękki eyeliner Pump Up Booster 100% Rock
-maskara Pump Up Booster 100% Rock
-10 odcieni szminek Wonder Smooth

Wszystko dotarło do mnie estetycznie i gustownie zapakowane -w pięknym pudełku z fioletowymi piórkami
.........
Co o tym myślę?
Eyeliner łatwo się nakłada. Jest to mój pierwszy tego typu produkt o tak wydajnym kształcie.
Tusz stosuję pod bazę z Eveline i powiem szczerze, że naprawdę daje radę. Widocznie pogrubia rzęsy.
Lakiery szybko zasychają. Co do trwałości nie jestem w stanie na razie nic powiedzieć, ponieważ produkt muszę zmywać dwa razy w tygodniu z powodu lekcji gitary. Jednakże kolory prezentują się świetnie!
Nie każda pomadka pasuje akurat do mojej karnacji i myślę, że niektóre odcienie po prostu podaruję komuś, komu naprawdę będą pasować.

Tak więc już będę kończyć.
Jeśli akurat dzisiaj Ci nie wyjdzie. 
Trudno.
Próbuj dalej.
A uwierz, że któregoś dnia uda Ci się,
i z uśmiechem na twarzy oczekiwać będziesz kuriera!

-----------

48 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Ja również staram się brać udział w konkursach - zazwyczaj są te, w których do wygrania są rzeczy dla zwierząt, bo takie lubię najbardziej :D Muszę przyznać, że na początku nic nie wygrywałam, ale później jakoś szło i nie narzekam :D Trzeba uważać, bo to uzależnia! :D
    Nagroda cudowna, bardzo zainteresował mnie Eyeliner :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super ! przede wszystkim gratulacje wygranej ;*
    i miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super masz! Gratulacje wygranej *.* tyle cudeniek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,masz szczęście!Ja nie rezygnuje i tez biore udzial w konkursach ;)
    Najbardziej spodobaly mi się lakiery!
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wybranej ☺ super jest to pudełko a lakiery są świetne sama ich używam ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) ja mam tylko jeden z kolorów tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetne kosmetyki, gratuluję wygranej w konkursie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, może i mi kiedyś uda się wygrać w jakimś konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Pudełko jest świetnie przygotowane i cieszy nie tylko oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej i cieszę się razem Tobą :)
    Zapraszam do mnie www.chudszej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! Też wygrałam w kilku konkursach i zdecydowanie warto :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę! Sama chciałabym wygrać coś w konkursie! :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale szczęściara! *.* cudowna paczuszka, a najbradziej zazdroszczę tej pięknej kolekcji pomadek, bo z tego co widzę większość ma odcienie idealnie trafione w mój gust! :) mascare miałam okazję już wcześniej przetestować i u mnie sprawdzała się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu byłam przekonana, że ta firma jest porażką (nie kupiłam nigdy żadnego produktu). Ostatnio skończył mi sie lakier do paznokci, chłopak zrobił mi niespodziankę i kupił jak się okazało z tej właśnie firmy :D
    W sumie to.. nie zawiodłam się, dobrze się nim maluje i jest dość trwały jak za taką cenę. :>

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post i przepiękne lakiery i szminki. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje :) też dostałam taką przesyłkę, jednak nie była ona wygraną. Szminki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju ile pomadek! Gratuluje wygranej i bardzo Ci zazdroszczę bo ja kocham kosmetyki !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że Ci się udało :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. na samym poczatku gratuluje wygranej. ja pomimo wielu prob, jeszcze nigdy nie wygralam nagrody w zadnym z organizowanych konkursow, czy to na fb, czy na blogach innych dziewczyn. Przyznam sie, ze troche mnie to zniechecilo, ale moze podejme sie tego wyzwania jeszcze raz, kto sie moze w tym roku mi sie uda.
    Ja z wielka checia zgarnelabym pomadki z firmy miss sporty, poniewaz kolory lakierow jakos mnie nie przekonuja.

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej! :*
    Paczka bardzo ładnie zapakowana. Zazdroszczę pomadek, bo uwielbiam mieć kosmetyki do ust. Zgarnęłabym je wszystkie. :)
    Zostaję tu na dłużej, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i bardzo Ci zazdroszczę. Kocham MISS SPORTY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Bardzo fajne pudełko! Sama bym chętnie takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje wygranej. Paczka bardzo ładnie wygląda i ślicznie jest zapakowana a produkty z miss sporty wyglądają mega fajnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej i życzę sukcesów w dalszych konkursach. Skoro raz się udało, drugi raz także powinno. :) Co do lakierów, mam jeden z nich - fioletowy. Świetnie się trzyma i u mnie ściera się dopiero po tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje wygranej! Pięknie wyglądają te kosmetyki i mam nadzieję że zrobisz kiedyś recenzje tych produktów. Jest to wieki dowód że szanse są równe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i ciekawie to wszystko wygląda! Gratuluję wygranej i więcej takich!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  27. Też wygrałam ostatnio konkurs :) mamy jakieś szczęście :) i trzeba próbować, bo kto wie? Może kolejnym razem też się uda :) Pozdrawiam
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej w konkursie! Zmotywowałaś mnie do brania udziału w konkursach... :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Szkoda, że zamiast szminek nie ma płynnych pomadek :)
    Pozdrawiam wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje :D Nie ma co się konkursów brać, zwłaszcza tych blogowych. Mi w 2016 udało się z 3-4 książki tak wygrać + dostałam dwie za recenzje opublikowaną na stronie księgarni + udało mi się zdobyć bon na 100zł w ten sam sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, przyznam, że trochę zazdroszczę, ale tak pozytywnie! Świetna nagroda, gratuluję nagrody! Pomadki są cudne, pierwsze pięć to moje kolorki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Gratuluję<3 Szminki mega, i ile odcieni *-*
    Obserwuję :)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz najbardziej to Ci zazdroszczę szminek :)
    Też jestem bardzo sceptycznie nastawiona do różnych konkursów. A tak jak piszesz czasami warto zaryzykować i często wszystko dzieje się wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewamy :)
    Gratuluje wygranej i oby tak dalej!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Piękne kolory szminek i lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś co chwilę brałam udział w konkursach, jednak ilość zgłoszeń była tak wielka, że małe było prawdopodobieństwo, że bym wygrała. Tylko dwa razy udało mi się i były to takie małe nagrody. Mi nawet przez myśl nie przyszło, że mogłabyś napisać tego posta by się pochwalić. Ale ludziom różne rzeczy odwalają. W każdym razie tak wielkiej wygranej to BARDZO gratuluję! I powodzenia w następnych konkursach! :D

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluje wygranej! Tak jak mowisz kazdy ma szanse trzeba tylko probowac :) mysle ze kosmetyi sa idealnie dobrane i przemyslane :) na pewno Ci sie przydadza :)
    zapraszam do mnie na relacje z zycia studenckiego na calym swiecie :
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie cały zestaw bomba . Śliczne te szminki a lakiery z tej firmy są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy, uwielbiam firmę Miss Sporty! Mnie niestety nie udało się nigdy nic wygrać w żadnym konkursie... ale kto wie, może warto próbować dalej? :)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajne produkty, zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna nagroda! Szczęściu zawsze trzeba pomóc mimo, że sto razy się nie uda, to sto pierwszy tak :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialna nagroda - szczerze gratuluje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Racja! Każdy ma równe szanse w konkursach. Wystarczy tylko trochę wiary ;) Nagroda bardzo fajna, te pomadki przeurocze 😊 Może z odcieniami, które nie pasują do Twojej karnacji zrobisz konkurs? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje wygranej, mi nigdy nie udało się nic wygrać :<

    OdpowiedzUsuń
  44. z Miss sporty to akurat mam puder którego tu nie ma ale jest jedna szminka którą mam! ślicznie pachną jednak są bardzo nietrwałe :( fajnie, że wygrałaś!
    powodzenia w blogowaniu ❤
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje wygranej, sama biorę udziały w wielu konkursach, ale jeszcze w żadnym nic szczególnego nie udało mi się wygrać.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 JESTEM WIKTORIA , Blogger