niedziela, 19 lutego 2017

ULUBIEŃCY INTERNETU - INTERNET DARLINGS -

,,My decydujemy tylko o tym
jak wykorzystać czas,
który nam dano"
                                  J.R.R.Tolkien







Hej kochani! Miło mi Was witać w kolejnym wpisie.
Większość naszego społeczeństwa nie wyobraża sobie rozpocząć dnia bez sprawdzenia co pod ich nieobecność wydarzyło się w Internecie. Tak i jest ze mną. Internet daje naprawdę miliony możliwości. Uwielbiam czerpać z niego inspiracje, pomysły, dowiadywać się nowych rzeczy, w prosty sposób kontaktować się z przyjaciółmi, nawet z odległych zakątków świata. Jednak wbrew pozorom umiałabym normalnie bez niego funkcjonować. Co prawda byłoby trudniej, ale nie jest powiedziane, że nudniej. Niestety wirtualny świat zabiera nam wszystkim mnóstwo czasu. Dlatego mimo wszystko pamiętajmy o naszym życiu, o rodzinie i przyjaciołach.

 Dziś w krótki i zwięzły sposób przedstawię Wam co w ostatnim czasie odkryłam i pokochałam w sieci.


Seriale
Polska młodzież oszalała na punkcie norweskiego serialu SKAM. Tak było i zemną.
Chciałam obejrzeć jeden odcinek z czystej ciekawości, a skończyło się na trzech sezonach. 
Źródło: www.cda.pl



Filmy
Saga Zmierzch! Oglądałam ją dobre kilka lat temu i ponownie robiąc to teraz, miałam całkiem inne spojrzenie na rozgrywające się w niej wydarzenia.
Już wiem po co w najbliższy poniedziałek wybiorę się do biblioteki! Czas na wersję papierową.
Źródło: www.cda.pl





YouTube
Jeffree Star -Ta gwiazda wzbudza dużo kontrowersji. Lubię ją za to, że nie boi się pokazywać kim jest naprawdę. Poza tym filmiki Jeffree'a są ciekawe, pomysłowe i dobrze zmontowane!


Inni: Jakub Król, Fiercelivy, lilajanowska, True Beauty is Internal, Straszne historie na faktach




Muzyka & Teledyski

Ed Sheeran - Shape of you

Zayn, Taylor Swift - I don't wanna Live Forever

Machine Gun Kelly, Camila Cabello - Bad things

Alan Walker - Alone



A co Was ostatnio zachwyciło w Internecie? Pochwalcie się w komentarzach! 
Bardzo chętnie poczytam i zaczerpnę inspiracji! 


...............................................




56 komentarzy:

  1. trzeba przyznać, ze internet jest jednym z najlepszych rzeczy stworzonych przez ludzi, bo nie tylko zapewnia rozrywkę.. ale dziś głónie mowa o tym, w jaki sposób umila nam czas, więc trzeba przyznać, że wszystkie wymienione przez Ciebie to rzeczy, które zna każdy z nas korzystając z internetu :) uwielbiam Sagę Zmierzch, a o serialu SKAM słyszałam już nie raz, ze warto obejrzeć, więc chyba coś jest na rzeczy.. :) również facebook jakby nie patrzec jest w pewien sposób, która bardzo zachwyciła miliony ludzi. Rzadko kto nie ma tam konta.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Facebook przede wszystkim! Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  2. Bez internetu byłoby nudno , zapraszam http://coconailsbeauty.blogspot.com/?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo kochana moi ulubieńcy z tego miesiąca niczym się nie różnią, aż dziwne :) Te piosenki to moja playlista prysznicowa haha :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Cieszę się!
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Wszyscy polecają SKAM, chyba muszę się zabrać, kiedy skończę 3 zaczęte seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie boje się że jak obejrze jeden odcienk SKAM to przepadnę :0 super post!

    Zapraszam:
    http://www.pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      Mimo wszystko uważam, że warto. SKAM jest mądrym serialem, bo naprawdę dużo uczy! Począwszy od tolerancji po samoakceptację itp. Polecam ♥

      Usuń
  6. Kocham co jakiś czas wracać do Sagi Zmierzch, a zwłaszcza do książek ! :)
    Jeżeli chodzi o muzykę, to mamy tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaczęłam oglądać SKAM z ciekawości, a teraz wyczekuję na 4 sezon!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam piosenki, które wymieniłaś! <3 Niestety o reszcie tylko słyszałam ...
    Hm, co mnie ostatnio zachwyciło? W zasadzie sama nie wiem, ale niesamowicie polubiłam platformę ask.fm (powrót do dawnych czasów hehe) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kiedyś z tego korzystałam ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Uwielbiam Zmierzch, tylko szkoda, że Bella nie jest z Jacobem :/ Uwielbiam Shape of you i I don't wanna live forever :) a Alone to po prostu kochaaam <3
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Cieszę się, że ktoś również jest zdania, że Bella powinna być z Jacobem! Trzymałam kciuki za nich do końca, no ale nie wyszło :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Uwielbiam nową piosenkę Taylor Swift i Zayna Malika. Zmierz oglądałam, ale nie jestem pewna, czy chciałabym obejrzeć to jeszcze raz. Papierową wersję czytałam :).
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za czytanie dopiero muszę się wziąć. Ale wszystko przede mną :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Cytat świetny ale jakoś nie przepadam za piosenką Taylor&Zayna ;)

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, o gustach nie powinno się dyskutować :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Pokazałaś mój ukochany serial, jedną z ulubionych gwiazd YouTube'a i piosenki, które uwielbiam słuchać od pewnego czasu. :D Idealnie strzeliłaś się w moje gusta, hahah.
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się!
      Pozdrawiam gorąco ♥

      Usuń
  13. Masz bardzo fajnych ulubieńców. Niestety nie miałam okazji oglądać takiego serialu jak SKAM. Co do Zmierzchu to nie jestem fanką ani książki ani filmu. Wolę Draculę.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wspominałam w komentarzu wyżej -o gustach się nie dyskutuje :D Ja jeszcze nie miałam okazji poznać Draculi. Ale kto wie ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  14. Zmierzch mnie zachwyca nieprzerwanie od... 10 lat? :O

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak na SKAM jest szał, szczególnie na Twitterze! Mnie w internecie zachwyca teledysk Alvaro Soler do piosenki Animal, gdzie są właściwie same polskie komentarze! Polacy pokochali tą piosenkę i ja też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie jej posłuchać :D
      Buziaki ♥

      Usuń
  16. Piosenki, seriale, filmy oraz Youtub'y które podałaś są nam dobrze znane! Jedynym wyjątkiem jest Jeffree Star wcześniej jej nie znałyśmy, ale już lecimy na jej kanał! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ♥
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  17. Mamy bardzo podobnych ulubieńców :) Mnie ostatnio wciągnął serial Humans.Super post thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest dopiero pożeracz czasu, dlatego trzeba dobrze go wykorzystać, zwłaszcza kiedy prowadzimy bloga <3

    www.blog-emilux.com Zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ♥
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  19. Pamiętam jak będąc w gimnazjum oglądałyśmy z przyjaciółką Zmierzch :) Od gimnazjum minęło sporo czasu, my nadal się przyjaźnimy więc chyba trzeba będzie to powtórzyć :)
    Obserwuję i zapraszam ( na blogu konkurs z czekoladowymi paletami od MUR ) :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o SKAM, chyba zacznę oglądać :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie catering, który zba o bilans kaloryczny i z takim też postanowiłam spróbować :) więcej na moim blogu, serdecznie zapraszam :)
    mastylle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe podsumowanie;) o skam nie słyszałem, chyba sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowni ulubieńcy, bo mam takich samych! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o internetowe odkrycia, to zdecydowanie są to blogi, między innymi twój. :)

    lisiaosobowosczuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Ja marze o bluzie Williama ^^
      Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  26. Serial naprawdę super ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post, a o tym serialu co wymieniłaś na samym początku to nawet nie słyszałam hehe, ale jestem do tyłu ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam wrażenie, że przeleciałam cały internet. Nie ma w nim dla mnie żadnych nowości, jednak najbardziej potrzebną stroną jaką używam jest standardowo blogger i facebook.
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń