sobota, 6 maja 2017

LIFE ISN'T PERFECT BUT YOUR OUTFIT CAN BE I ZAFUL WISHLIST I

"Style - everyone who has it has something very important: originality." - Diana Vreeland

Embroidered rose Flare Sleeve Low Back Blouse  CLICK
High-Rise Denim Shorts   CLICK

"Clothes do not matter unless someone puts it on." - Marc Jacobs

Letter Baseball Cap    CLICK
Metal Bar Black Frame Sunglasses    CLICK


"The one who said money was not luck, did not know where to shop." - Bo Derek, actress and model

Everything on Zaful.com

♥♥♥♥♥



4 komentarze:

  1. Coś mi się wydaje, że ta czapka z daszkiem też wyląduje w mojej liście zakupów. :D
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/05/depresja-bo-zupa-bya-za-sona.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, stylowe rzeczy, sama bym takie sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się bluzeczka z tym haftem, który jest teraz modny. Muszę sie zaopatrzyć w tym roku w taką czapkę i okulary. Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1 co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że blog się wam spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się spodenki jak i bluzka z róża. Czapkę z daszkiem posiadam i osobiście polecam, jest świetna.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń