Promocja Rossmann. -49% czy -55% ?! Co kupić?

,,Nic nie prześladuje nas tak, jak rzeczy, których nie kupiłyśmy"




Witam Was! Długo zastanawiałam się o czym napisać kolejny post, ażeby miał równie pozytywny odzew jak poprzednie. Stwierdziłam, że jak najbardziej na czasie jest nadchodząca promocja w mojej ulubionej stacjonarnej drogerii Rossmann. Poprzednia, jeśli dobrze pamiętam miała miejsce w październiku. Jakby nie mówić -trochę czasu minęło. Na rynek wpłynęło mnóstwo nowych produktów godnych wypróbowania. Nie wszystkie kosmetyki na co dzień można kupić w atrakcyjnej cenie, a -49% stanowi świetna okazję na zakupy. 


♥♥♥♥♥♥♥

Wiecie co mnie śmieszy? Ta walka i rywalizacja pomiędzy drogeriami! Niedawno dość duża akcja promocyjna miała miejsce w Hebe i bodajże Sephorze! Od czwartku wchodzi Rossmann. Ciekawe jaka drogeria będzie następna! No cóż, to się nazywa w końcu marketing i prawdziwa rywalizacja! Zresztą, nie znam się i nie mam póki co zamiaru się w to wgłębiać. Każdy sklep chce się wysoko utrzymać na rynku i niech tak zostanie! 


♥♥♥♥♥♥♥


Wracając do naszej czwartkowej gwiazdy... W tym roku będzie nieco inaczej, gdyż promocja nie będzie rozłożona na trzy etapy jak w poprzednich latach, kiedy to w poszczególnych dniach mogliśmy kupić produkty do ust, następnie do oczu, a jeszcze później do twarzy. Teraz obejmować będzie osiem dni, począwszy od 20 kwietnia, kiedy to przecenione będą WSZYSTKIE kosmetyki do makijażu. A co więcej -członków istniejącego od niedawna Klubu Rossmann obejmuję rabat -55%. Wystarczy jedynie pobrać aplikację na telefon, zarejstrować się i zeskanować swój kod kreskowy. Proste? Proste!


Co warto kupić? Co jest godne polecenia? Zapraszam do poznania mojej opinii!
............

To zaliczam zdecydowanie do moich perełek! Produkty te same w sobie są tanie, a przy nadchodzącej promocji kupimy je za grosze!  
Lovely Extra Lasting   10,99,- I 5,61,- I 4,95,-
Lovely Perfect Line   6,59,- I 3,37,- I 2,97,-


Niezastąpiony jeśli chodzi o nawilżenie i ochronę!
Carmex   10,99 I 5,61,- I 4,95,-


Bardzo dobry produkt dla tych dziewczyn, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z makijażem.
 Lovely Silver highlighter   9,29,- I 4,74,- I 4,19,-


Świetnie kryjący podkład czyli coś czego szukałam od dłuższego czasu. Na co dzień jest nieco za ciężki, ale na specjalne okazje? Czemu nie! 
Revlon Colorstay (Buff)   69,99,- I 35,70,- I 31,50,-


Zajmuje drugie miejsce zaraz po pudru ryżowym z Ecocery, którego narazie nie dostaniemy w Rossmannie. Matuje fenomenalnie i starcza na długo!
 Rimmel Stay Matte   26,99,- I 13,77,- I 12,15,-


Tych maskar chyba nie muszę przedstawiać! Must have w prawie każdej kosmetyczce i ulubieniec nie jednej z nas! 
Lovely Pump Up   10,99,- I 5,61,- I 4,95,-
Maybelline Lash Sensational 35,99,- I 18,36,- I 16,20,-


O tym produkcie mało się mówi...a szkoda! Bronzer, rozświetlacz i róż. Trio, który jest w stanie zdziałać cuda!
Eveline Contour Sensation   33,99,- I 17,34,- I 15,30,-



Co zamierzam kupić? Czego jeszcze brakuje w mojej kolekcji?
-Eos
-Podkład Loreal True Match
-Maskara Loreal Million Lashes
-Maybelline rozświetlacz w płynie 
-Eyeliner Rimmel Scandaleyes
-Wibo pro contour palette 

Nie oczekuję oczywiście, że uda mi się zrealizować moją całą listę zakupów, bo zdaję sobie sprawę, że nie jestem jedynaktóra na te produkty akurat poluje. 
Kto wie, może znajdę coś jeszcze?

A Wy wybieracie się do Rossmanna? Co Waszym zdaniem warto kupić? Koniecznie podzielcie się tym ze mną w komentarzu!

♥♥♥♥♥





45 komentarzy:

  1. Czy to coś te: Lovely Perfect Line to kredka czy konturówka do ust?
    Można nią normalnie malować?
    Ps. Te ceny są już zrobione po przecenie,czy przed?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Lovely Perfect Line to konturówka, aczkolwiek sprawdza się też na całych ustach :)Jest miękką przez co nakładanie jej jest dość proste i komfortowe.
      Co do cen, wygląda to tak: oryginalna (bez promocji), po odjęciu -49%, po odjęciu -55%
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Ten rozświetlacz z Lovely jest również na mojej liście. Jest na niej także puder ryżowy z Wibo, róż z Lovely oraz baza nawilżająca z Bielenda. :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w czwartek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pudru ryżowym z Wibo jeszcze nie słyszałam :D
      Dziękuję i nawzajem ^-^

      Usuń
  3. Matowe pomadki z Lovely Lasting są świetne i godne polecenia :). Promocje w rossmanie są u mnie na pierwszym miejscu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skuszę się na żółty tusz z Lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na puder z maybelline oraz na ten rozświetlacz z lovely który jest bardzo zachwalany :D

    https://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję kupić jakieś kosmetyki do brwi i cienie, bo ich tylko brakuje w mojej kosmetyczce, jednak nie wiem czy mi się to uda, bo zawsze na tych promocjach panują ogromne pustki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się, ale mimo wszystko życzę powodzenia! ♥

      Usuń
  7. Ja poluję na puder ryżowy z wibo w szczególności, a to tylko jedna rzecz z mojej listy. (za dużo tego) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe kosmetyki :) Planuje kupić produkty z Lovely. Już dawno miałam je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już się nie mogę jutra doczekać :D. Mam dłuuuugą listę produktów do kupienia ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ceny są przed czy po przecenie? :D
    Ja zamierzam kupić CARMEX. Sama ją miałam ale się już kończy a jest naprawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno kupię większość produktów które polecasz :)
    ogólnie mam zamiar zrobić spore zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zasanawiam się nad tuszem i chyba zdecydowje sie na ten drugi :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno kupię mój ukochany puder z Manhattanu, na pewno wypróbuję jakiś nowy podkład i pomaaaaadki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam już listę rzeczy do kupienia. Mimo, iż z drogeryjnych marek używam tylko tuszów do rzęs zaopatrzę się też w tanie konturówki, które zawsze się przydają :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że znalazł się tu mój ulubiony tusz z Lovely i niezastąpiony Carmex. Muszę wybrać się niedługo na zakupy, ale zawsze kupuję jakąś rzecz na wyrost, której potem nie używam, co przejawia się półką nieużywanych lakierów do paznokci czy kolejnych cieni do powiek, to po prostu silniejsze ode mnie :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba skuszę się na "maszkarę", bo moja jest na ostatnim wydechu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeśli chodzi o dobry podkład drogeryjny dostepny w Rossmanie polecam Rimmel True Match. Jeden z lepszych jakie miałam okazje przetestować. A jesli chodzi o maskarę to dużo lepiej u mnie sprawdzała się ta inna z Loreal niz ta na która polujesz - False Lash Wings, zakochałam sie w niej ;)
    Też będę polowała na ten zestawik do konturowania Wibo :D

    http://daisylikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. już się nie mogę doczekać ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post!
    Ja na 100% kupię tusz żółty z lovely i róż z wibo
    http://brunettexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Post bardzo przydatny, nawet takiego szukałam, bo tak się składa, że wybieram się po kilka kosmetyków i między innymi puder i chyba skuszę się na ten z rimmela, który pokazałaś.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo kusi mnie ta maskara z maybelline, ale rozważam jeszcze bourjous :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja oczywiście wybieram się na tę promocję, długo na nią czekałam!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę kupić parę kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jak zawsze poluje na produkty do ust. Mam nadzieję, że uda mi się kupić eos
    P.S Super blog, zostanę tu na dłużej ��

    OdpowiedzUsuń
  25. Promocje trwają więc post bardzo przydatny! Posiadam ten puder z rimmel i uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach ta promocja w Rossmanie, ból, krew, cierpienie i łzy. :D
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/04/sherlock-na-egzaminach.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój ulubiony rozświetlacz ♥ Niestety w tym roku nie udało mi się go kupić :<

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie najlepszy podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 JESTEM WIKTORIA , Blogger