Girly 'n Gently Revers Cosmetics Review

Jakiś czas temu w mojej kosmetyczce zawitała zupełnie nowa marka. Wcześniej, jedynie obijała mi się o uszy, dlatego cieszę się, że w końcu miałam okazję ją wypróbować. Revers Cosmetics -bo tak brzmi jej pełna nazwa, oferuje duży wybór kosmetyków do makijażu i pielęgnacji ciała. Ich asortyment bogaty jest również w szeroką gamę kolorystyczną lakierów do paznokci. Marka szczyci się wysoką dostępnością swoich produktów i co zadziwiające: niska ceną. Dziś, na rynku naprawdę trudno jest znaleźć coś, co będzie spełniało powierzone mu zadanie i nie kosztowało miliony. 


Jak wspominałam wyżej -miałam okazję przetestować kilka produktów firmy Revers Cosmetics. Co mogę powiedzieć na ich temat? Szczególnie polubiłam się z ich Camouflage Liquid Corrector. Korektor, to jeden z niewielu kosmetyków, które są nieodłącznym elementem mojego codziennego makijażu. Jako, iż jeszcze się uczę, mój make-up musi być delikatny i raczej nie powinien się wyróżniać. Korektor doskonale maskuje cienie pod oczami, krostki i inne niedoskonałości. Na większe okazje tworzy wspaniały duet z Mineral Perfect Liquid Foundation. Podkład, perfekcyjnie wyrównuje koloryt skóry, przy czym nie zostawia efektu maski. Szczyci się również lekką konsystencją i nie zapycha.  Utrzymuje się na twarzy około 6 godzin. O matowe wykończenie makijażu dba Mineral Perfect CompactFace Powder. Opakowanie zawiera puszek, lusterko i przegrodę oddzielającą je od siebie. Puder, dzięki jego praktycznemu zastosowaniu, świetnie nadaje się do torebki czy szkolnego plecaka. Jako dopełnienie makijażu moje serduszko skradły Brow Artist Styling Gel, który podczas leniwych poranków efektownie zastępuję mi pomadę i szminka Water Shine, której stonowany odcień 05 delikatnie podkreśla usta.


















Kosmetyki w cenie adekwatnej do jakości. Test zaliczony pozytywnie. 
A Wy znacie markę Revers Cosmetics?



12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o marce Revers Cosmetics i bardzo mnie to zaciekawiło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka ma bardzo ładny kolorek ^^.
    Słyszałam już o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  3. swego czasu widziałam bardzo dużo recenzji kosmetyków tej marki, niestety jakoś ciągle mnie to nie przekonuję. Może to moje uprzedzenia? Nigdy nie używam tanich kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też obiła mi się o uszy ta marka, jeszcze jej nie próbowałam ale jak będę miała możliwość na pewno przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nie testowałam tych kosmetyków. Fajnieby było, jakbyś pokazała, jak te kosmetyki wyglądają na Tobie:)
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwa Revers cosmetics mi znana aczkolwiek jeszcze nie miałam okazji testować. Opis zachęcający 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że w przyszłości napewno skorzystam z produktów powyższej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak znam ta markę. Bardzo ją chwalą. Kolor szminki jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą marke, ale tych kosmetyków nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce. Produkty wydają się bardzo ciekawe :) I cudne te zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. dobra marka, próbowałam pomadki i jestem z niej bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 JESTEM WIKTORIA , Blogger