THE BEST YEAR 2017

No cóż, rok 2017 dobiega właśnie ku końcowi... Zdaję sobie sprawę, że nie zdołałam go wykorzystać w 110% i nie zrealizowałam wszystkich postanowionych przed sobą celów. Mimo to z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że był to najlepszy rok jaki dotychczas udało mi się przeżyć. Co prawda nie objechałam kuli ziemskiej, nie wygrałam miliona na loterii , ale są rzeczy ważne i ważniejsze. Przez te 365 dni udało mi się przeżyć niezapomniane przygody, które zostanę w moim serduszku do końca życia. Zwiedziłam mnóstwo wspaniałych miejsc, sukcesywnie ukończyłam kolejny rok szkolny, zarówno w szkole zwykłej jak i muzycznej. Udało mi się przełamać strach i wziąć udział w dużym wydarzeniu związanym z moją pasją. Kurcze, naprawdę tego dużo. Jednak najbardziej zawdzięczam 2017 poznanie wspaniałych osób, bez których ten Rok na pewno nie byłby taki sam.
Kochani, wiem, że to czytacie i w tym momencie mogę dodać tylko skromne: Dziękuję.

♥♥♥
Życie jest strasznie zaskakujące. Błahe i na pozór mało ważne sytuacje mogą obrócić je do góry nogami. Sprawić, że z dnia na dzień nasze problemy przestaną być problemami, a nasz bieg wydarzeń przeistoczy się w coś zupełnie nowego. Jednak wszystko co dobre, kiedyś mija. Tak, ten rok dał mi szczególnie to odczuć. Jestem niezmiernie wdzięczna wszystkim ludziom, którzy przeżyli zemną ten wspaniały czas, ale i samej sobie. Wiem, że bez samo zaparcia i determinacji nie byłabym w tym miejscu, w którym jestem dzisiaj. Czy czegoś żałuję? Absolutnie. Każda, nawet niefortunna sytuacja ukształtowała ten jeden, niepowtarzalny Rok 2017.

Przed nami kolejne 366 dni. To jak je przeżyjemy zależy tylko i wyłącznie od nas. Całe nasze życie, niezależnie od tego kim jesteśmy i co posiadamy, leży w naszych rękach. Na wszystko idzie zapracować i wszystko da się osiągnąć, ale nic nie przychodzi łatwo. Kto wie, może za rok znów pojawi się podobny post. I kto wie, może będzie bogatszy o jeszcze lepsze wspomnienia. Bo wspomnienia to rzecz, której nikt nie jest w stanie nam odebrać.
We decide only how to use the time that we have been given. - J.R.R. Tolkien






Szczęśliwego Nowego Roku ♥



15 komentarzy:

  1. Oj ja nie mogę uwierzyć, że to już koniec tego roku, tak szybko mi zleciał, że nawet nie wiem kiedy :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą. Całe nasze życie zależy od naszych decyzji. Nawet te z pozoru niewinne potrafią znacząco odbić na naszej przyszlosci :c
    Ale tobie życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. druga połowa minionego roku byla cudowna, pierwsza najgorsza w całym moim życiu;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są piękne, ja również nie mogę uwierzyć ze już jest 2018 rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje poznania nowych ludzi. To co w tamtym nie osiągnęłaś roku to w tym osiągniesz. Miło się czyta twoje wpisy-dobra robota.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprzedni rok za szybko się skończył. Dla mnie był to dobry rok, mam nadzieję zę nadchodzący będzie równie dobry

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle żyje 2017 rokiem jakoś nie mogę się przestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i oby ten rok był jeszcze lepszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój wpis.
    Zazdroszczę troszkę, że tyle zwiedziłaś bo sama o tym marze,ale mam nadzieje, że teraz mi sie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok 2017 był genialny :) Świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  11. rok 2017 minął mi w mgnieniu oka, ale nie był aż tak zły :)
    choć mam cichą nadzieję że 2018 będzie zdecydowanie lepszy :)
    fajny post i śliczne zdjęcia :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam posty z takimi podsumowaniami. Fajnie sie czyta czyjeś wspomnienia ale ja takze sama lubie tworzyć takie posty mogąc przypomniec sobie co w danym roku Zrobilam, za co jestem wdzieczna a co moge poprawic. Szczęśliwego nowego roku i samych sukcesow kochana! Buziaki

    🎉 Caiawichowska 🎉

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam nadzieje, że rok 2018 będzie dla mnie lepszy od 2017 i że w końcu rozwiążę swoje problemy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby rok 2018 był jeszcze lepszy niż poprzedni:)!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 JESTEM WIKTORIA , Blogger